Monday, August 15, 2011

:: aku begitu teruja ::


Bila buka je facebook tiba-tiba aku terbaca mengenai satu produk ni :

VIRGIN COCONUT OIL (VCO)
atau 
Minyak Kelapa Dara

wanita kan terlalu obses dgn kecantikan
sampai nk buat pembedahan plastik!!
ohh..pastu jd la cam plastik
bila kena panas..ouuu!!!muka i xblh panas..euwww

sapa xnk bila org puji
'ehh muka kau nampak berseri-seri la'
lebih menyakitkan hati
'psstt..kau cocok botox yer?'

ok..Sila kembali pada tajuk UTAMA!

Apa Kebaikan produk tu?

Berkesan ke dgn kita?

mahal x?

ish..takut la klu jadi makin teruk!!

ohh..aku semakin keliru bila baca respon2 para pengguna
semuanya positif belaka..
ADAKAH AKU PATUT MENCUBA??

ehh jap2...VCO xsama ke ng BIO OIL?




P/S  : aku begitu teruja sbb dah nak raya
mesti kena jojes!!





No comments:

Post a Comment