Saturday, April 2, 2011

kekasihku Timbalan PRESIDEN KOLEJ!


Kekasihku TIMBALAN PRESIDEN KOLEJ!

Ayat pertama aku ---> ehh..?WHAT??
Atas cabaran seseorang entry ini telah tehasil dgn JAYAnya..THANKS A LOT
Balik semula kepada topic kita yg sebenar
`Kekasihku TIMBALAN PRESIDEN KOLEJ’
Mesti nk tau kan sapa la empunya diri
NAMA : MOHD NAZMIE BIN MD RAIZI
NO MATRIK : NO!NO!NO!
NO IC : 9++++++ - ++ - ++++

Ok lah..skg aku nk cite skit antara tugas yg dilakukan oleh mereka!

1)anjurkan event tuk kitorang dpt kan kupon
2)wat spok cek tuk cek la..
3)sebagai ganti pengawas sekolah la..cnth de masalah ke diorg tolong..
4)sebagai wakil rakyat student uitm


Byk lagi tp aku xberapa nk ingt la..(padahal aku join je pun)
Diorang ni bgs la
Buat event yg best2..ada jual2..makan2..
Mcm ni la GEMPAK

Aku malas nk byk cite
Korang layan je la gmbr2 ni..
maaf ye klu xbyk coz pusat sumber tutup.
heheeee :-)


jpk nazmie..u r myhero
ada masalah??pasti ada penyelesaianya


festival nasyid 2011


handsome la abg jpk ni..nk no leh?
aku ler..pasti ada punya..promate!!!!
so mcm mn??anda ada masalah??
tp klu masalah kewangan tu mgkn diorng xdpt tolong
at least boleh tlg simpati kot..
gurau2 manja u all...heeeeee

so??pada seseorang yg membaca entry ini
mcm mn??adakah sy telah menyahut cabaran anda??




















2 comments:

  1. Saye pun JPK kolej jugak :)
    Tp kat Uitm Kuala Terengganu.
    Tengok beg AKPK bf awk tu pun teringat sy ada gak
    masa pi seminar AKPK hari tu.

    ReplyDelete
  2. ye ke??sy pun ada jgk..
    aah sama la..kotaorang ada gak g seminar kat AKPK tu..HEHE

    ReplyDelete